• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 می 2024 - 5:06
  • کد خبر : 2222
  • چاپ خبر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج خبر داد:

رونمایی از پوستر دومین جشنواره طوبی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، روز گذشته و در آستانه‌ دهه کرامت، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونان تعلیم و تربیت بسیج در سپاه‌های استانی، از پوستر دومین جشنواره‌ تربیتی شجره طوبی رونمایی شد.   مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ضمن تاکید بر لزوم

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، روز گذشته و در آستانه‌ دهه کرامت، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و معاونان تعلیم و تربیت بسیج در سپاه‌های استانی، از پوستر دومین جشنواره‌ تربیتی شجره طوبی رونمایی شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج ضمن تاکید بر لزوم استفاده هدف‌‌مند از تجارب و ایده‌های کنش‌گران حوزه‌ تعلیم و تربیت کشور افزود: اندوخته‌های ما در بسیج باید قواره‌‌ علمی و هنری بگیرد که قابلیت دسترسی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام سجاد کریمی دبیر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی در سخنانی گفت: در سال قبل ۴ هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با بررسی‌های صورت‌ گرفته و اخذ نظر اساتید، با اتخاذ رویکرد تخصصی بر آن شدیم که دومین جشنواره در دو بخش تجارب تربیتی و ایده‌های تربیتی و در قالب مکتوب برگزار شود.

 

کلیه فعالان تربیتی می‌توانند با مراجعه به آدرس: @shajareyetoba در پیام‌رسان ایتا از جزئیات جشنواره اطلاع یابند.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.