• تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اکتبر 2023 - 16:11
  • کد خبر : 1039
  • چاپ خبر
صبح امروز

زنگ همبستگی و مقاومت در مدارس عنبرآباد نواخته شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز یکشنبه شانزدهم مهرماه مراسم زنگ همبستگی و مقاومت که در حمایت از رزمندگان فلسطینی همزمان با مدارس سراسر کشور به‌صورت نمادین در مدرسه باقر العلوم  عنبرآباد نواخته شد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد بیان کرد: بسیارخرسندم در جمع شما دانش‌آموزان عزیز هستم، شما

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز یکشنبه شانزدهم مهرماه مراسم زنگ همبستگی و مقاومت که در حمایت از رزمندگان فلسطینی همزمان با مدارس سراسر کشور به‌صورت نمادین در مدرسه باقر العلوم  عنبرآباد نواخته شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد بیان کرد: بسیارخرسندم در جمع شما دانش‌آموزان عزیز هستم، شما دانش‌آموزان امروز سردمداران به دست آوردن علم و دانش هستید برای اینکه آینده را با علم، دانش و تخصص مديريت کنید.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه به ما امید دادن و از پیروزی جبهه حق بر باطل گفتند، امروز وعده‌های رهبری در حال تحقق هست و رژیم غاصب صهیونیستی در حال فروپاشی و نابودی است.

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: خداوند بر درجات شهید سلیمانی بیفزاید، همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین و حزب‌الله ایستادند و فکر و اندیشه و راهبرد جهت پیروزی جبهه مقاومت ارائه کردند.

حجت‌الاسلام بامری گفت: امروز ما نتیجه همه مقاومت‌‌ها را میبینیم این پیروزی یک دستاورد بزرگ است، جبهه حق به یاری خدا در برابر صهیونیست باطل به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است بیت‌المقدس مقدس بودنش برای همه ما محترم است.

امام جمعه عنبرآباد افزود: امروز ما خوشحالیم و اعلام آمادگی می‌کنیم، واگر نیاز باشد برای عقیده‌مان وارد میدان می‌شویم همانا حق پیروز نهایی است.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.