• تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مارس 2024 - 16:28
  • کد خبر : 2145
  • چاپ خبر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه عنبرآباد:

شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است

به گزارش پايگاه خبری سفیرجنوب، صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین خالصی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد در مراسم یادواره شهدا در محل زندان جیرفت ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است. وی افزود: شهید همواره زنده

به گزارش پايگاه خبری سفیرجنوب، صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین خالصی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد در مراسم یادواره شهدا در محل زندان جیرفت ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است.

وی افزود: شهید همواره زنده است و حیات و ممات او همواره صفتی است برای حیات طیبه و به مصداق آیه شریفه قرآن که می‌فرماید: و لا تحسبن الذین قتلوا فی‌سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون

حجت‌الاسلام خالصی بیان کرد: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است شهادت مرگی از راه کشته شدن است، که شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن ((فی سبیل الله))انتخاب می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد گفت: شهید در راهی کشته می‌شود که هر دو ارزش آگاهانه و فی‌سبیل الله را داراست و چنین مرگی است که به تعبیر پیامبر(ص) شریفترین و بالاترین نوع مردن است.

وی افزود: در قرآن مجید، حدود ده آیه به صورت صریح درباره کسانی که در راه خدا کشته شده باشند وجود دارد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.