• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 ژانویه 2024 - 14:59
  • کد خبر : 1845
  • چاپ خبر
دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب:

شوخی با کلاشینکف جان یک جوان را در رودبار جنوب گرفت

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل، بلافاصله بازپرس ویژه قتل به همراه کارگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ جوان که مورد اصابت گلوله قرار گرفته

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل، بلافاصله بازپرس ویژه قتل به همراه کارگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ جوان که مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند به بیمارستان منتقل شده اند و متاسفانه یکی از این ۲ جوان بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.

قاتل کمتر از ۴۸ ساعت بازداشت شد؛ مجروح دوم این حادثه نیز در ابتدا اعلام کرده بود که فرد سومی به سوی آنان تیراندازی کرده اما در نهایت به تیراندازی به سوی دوستش اقرار کرد.

این فرد برای رد گم کنی و شک نکردن ماموران پلیس به وی، پس از تیراندازی به سمت دوستش، اقدام به مجروح کردن خودش کرده است.

متهم در تحقیقات اولیه علت و انگیزه خود را صرفا شوخی با دوستش و ترساندن وی اعلام و اقرار کرده از آماده شلیک بودن اسلحه کلاشینکف خود اطلاع نداشته است.

تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن زوایای مختلف این پرونده در شعبه بازپرسی ویژه قتل این شهرستان ادامه دارد و دستگاه قضایی در خصوص جرائم خشن و مسلحانه، بدون مماشات با مرتکبان برخورد جدی خواهد کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.