• تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اکتبر 2023 - 11:11
  • کد خبر : 1083
  • چاپ خبر
صبح امروز

طرح های آبرسانی به شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، چندین طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۸۳۵ میلیارد ریال امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد. مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در این آیین با

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، چندین طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۸۳۵ میلیارد ریال امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد.

مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در این آیین با قدردانی از خدمت رسانی به مردم در همه عرصه ها اظهار کرد: دولت توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌ها دارد و مصوبات سفر ریاست جمهوری مربوط به حوزه‌هایی است که مردم نیاز جدی دارند.

وی افزود: آبرسانی به ۶۶۹ روستا ناشی از نگاه ویژه‌ای است که دولت به نیاز مردم و خدمت به مردم دارد.

آیت اللهی موسوی خاطر نشان کرد: یکی از طرح های خوبی که در دولت آغاز شده مولد سازی است و نیازمند توجه جدی دستگاه هاست که با اجرای آن مردم می‌توانند از اتمام پروژه های نیمه تمام بهره مند شوند.

علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا کرمان در ادامه اظهار داشت: این پروژه شامل احداث ۳ باب مخزن با حجم ۷۵۰۰ مترمکعب است که ۳ باب مخزن ۲ هزار متر مکعبی در شهر دوساری، مخزن ۲ هزار متر مکعبی در شهر مردهک و یک باب مخزن ۳ هزار مترمکعبی در مجتمع روستایی خاتون آباد و ۵۰۰ مترمکعبی در مهتابی زیارت احداث می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث ۴ باب ایستگاه پمپاژ و خرید و اجرای ۱۹۰۰ متر لوله پلی اتیلن خط انتقال و شبکه توزیع ، احداث حوضچه های محافظ شیرآلات و صنعت اتصالات در سطح شهرستان عنبرآباد آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان ، در این طرح ۶ حلقه چاه در سطح شهرستان عنبرآباد حفر و تجهیز می شود و با اجرای این طرح ۲۵ هزار و ۲۴۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.