• تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اکتبر 2023 - 20:05
  • کد خبر : 1032
  • چاپ خبر
مدیر شبکه بهداشت و درمان عنبرآباد خبرداد؛

طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۰ نفر در اورژانس شبانه روزی عنبرآباد ویزیت شدند

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد، مولایی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبراباد، از ازدحام بیماران مبتلا به بیماریهای تنفسی به ویژه آنفولانزا و فصلی در اورژانس شبانه روزی خبر داد. مولایی تصریح کرد: ازدحام در اورژانس شبانه روزی طی چند روز گذشته روبه افزایش بوده،

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد، مولایی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبراباد، از ازدحام بیماران مبتلا به بیماریهای تنفسی به ویژه آنفولانزا و فصلی در اورژانس شبانه روزی خبر داد.

مولایی تصریح کرد: ازدحام در اورژانس شبانه روزی طی چند روز گذشته روبه افزایش بوده، که یکی از دلایل ازدحام بیش از حد این مرکز در روز های اخیر، شیوع بیماری آنفولانزا و تنفسی و عدم حضور بیماران به مراکز خدمات سلامت تحت پوشش خود در روستاها می باشد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۰ نفر در درمان بستر(اورژانس شبانه روزی) ویزیت شدند

مدیر شبکه بهداشت عنبرآباد گفت: جهت پیشگیری وکنترل شیوع بیماریهای تنفسی از شهروندان می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در اورژانس به مراکز تحت پوشش خود مراجعه نمایند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.