• تاریخ انتشار : شنبه 26 آگوست 2023 - 13:22
  • کد خبر : 825
  • چاپ خبر
صبح امروز صورت گرفت

مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز شنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولان قضائی استان، از زحمات  ابوذر داوریان تقدیر و علیرضا سالاری به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان عنبرآباد معرفی شد. در ابتدای این مراسم، عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن خیرمقدم به مهمانان از زحمات داوریان تشکر و برای

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز شنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولان قضائی استان، از زحمات  ابوذر داوریان تقدیر و علیرضا سالاری به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

در ابتدای این مراسم، عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن خیرمقدم به مهمانان از زحمات داوریان تشکر و برای سالاری رئیس جدید دادگستری این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری عنبرآباد ضمن تبریک هفته دولت گفت: شهید رجایی، شهید باهنر، شهید بهشتی و سایر شهدا در خدمتگزاری به مردم در مدت کوتاهی اخلاص خود را نشان دادند و الگو شدند.

وی افزود: آنچه شهدای دولتمرد داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و وقف مردم کردند.

حجت الاسلام حمیدی گفت: امنیت زیرساخت هر توسعه ای است و هر جا ناامنی باشد، فقر فرهنگی، فقر اقتصادی و … بوجود می‌آید.

وی بیان کرد: تامین امنیت با مشارکت و همراهی مردم بوجود می آید و نیروهای نظامی امنیتی و قضایی با مشارکت مردم می‌توانند امنیت را تثبیت کنند.

رئیس کل دادگستری استان گفت: وجود سلاح های غیرمجاز در دست مردم یک خطر برای امنیت جامعه است و هر کسی سلاح غیرمجازش را تحویل دهد دستگاه قضا تعهد می‌کند که از زندان رفتن این افراد جلوگیری کند.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.