• تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آوریل 2023 - 4:59
  • کد خبر : 259
  • چاپ خبر
مدیر امور آب و فاضلاب عنبرآباد:

مصارف آب از انشعابات غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ پیمایش خانه به خانه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان عنبرآباد به اتفاق کفیل بخشداری شهرستان از روستا توکل آباد یوسف آباد شروع شد. مهندس دیده ور: یکی از چالش های اصلی شرکت آب و فاضلاب را وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بی رویه غیرمجاز دانست و بیان کرد:مصارف

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ پیمایش خانه به خانه مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان عنبرآباد به اتفاق کفیل بخشداری شهرستان از روستا توکل آباد یوسف آباد شروع شد.

مهندس دیده ور: یکی از چالش های اصلی شرکت آب و فاضلاب را وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بی رویه غیرمجاز دانست و بیان کرد:مصارف آب از انشعابات غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و تبعات انشعاب‌های غیرمجاز موجب هدررفت آب، خسارت به شبکه توزیع آب و باعث تضییع حقوق سایر مشترکان می شود.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان عنبراباد تصریح کرد: به دارندگان انشعاب غیرمجاز آب توصیه می کنم قبل از کشف انشعاب از سوی تیم‌های عملیاتی این امور با مراجعه به امور مشترکین در شهرستان نسبت به قانونی کردن انشعاب خود اقدام کنند.

 

وی با اعلام اینکه پیمایش خانه به خانه در شهرستان عنبراباد آغاز شده به بد مصرف ها هشدار داد و گفت: با آغاز پیمایش خانه به خانه مشترکانی که با آب شرب به آبیاری درختان می پردازند و مصرف بی رویه دارند به آنها اخطار داده می شود و اشتراک آنها قطع و جریمه می شوند.

وی ادامه داد: چنانچه افرادی کنتور آنها خراب است باید نسبت به تعویض کنتور خود اقدام کنند که در غیر اینصورت به عنوان بد مصرف محاسبه و جریمه می شوند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.