• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 می 2024 - 20:07
  • کد خبر : 2289
  • چاپ خبر
صبح امروز صورت گرفت

واکسینه بیش از ۳ هزار دام علیه بیماری‌ها در روستای مهتابی عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، صبح امروز با حضور مدیرکل دامپزشکی جنوب استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی، رئیس دامپزشکی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری، رئیس اداره عشایری عنبرآباد، اردوی جهادی در منطقه مهتابی عشایری برگزار شد و بیش از ۳ هزار دام علیه بیماری‌ها واکسینه شدند. نگارستانی در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی، گفت:

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، صبح امروز با حضور مدیرکل دامپزشکی جنوب استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی، رئیس دامپزشکی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری، رئیس اداره عشایری عنبرآباد، اردوی جهادی در منطقه مهتابی عشایری برگزار شد و بیش از ۳ هزار دام علیه بیماری‌ها واکسینه شدند.

نگارستانی در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی، گفت: یکی از سیاست‌های اصلی سازمان دامپزشکی کشور، توزیع عادلانه خدمات بهداشتی در دوره افتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور است.

مدیر کل دامپزشکی جنوب استان کرمان خاطرنشان کرد: اداره کل دامپزشکی جنوب استان با همراهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد، اردوی جهادی در روستای مهتابی یکی از محروم‌ترین نقاط عشایری عنبرآباد برگزار کرد.

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی ۳ هزار راس دام سبک، ۱۳۰ راس دام سنگین و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه طیور بومی بر علیه بیماری‌ها واکسینه شدند.

نگارستانی اظهار کرد: همچنین در این اردوی جهادی، سگ‌های صاحب دار بر علیه بیماری هاری واکسینه شده و بیش از ۸ هزار متر فضای دامی نیز سم پاشی شد.

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با بیان اینکه در این اردوی جهادی آموزش و ترویج را دنبال کردیم، عنوان کرد: توزیع بروشور و ارائه خدمات بهداشتی به صورت کاملا رایگان برای این منطقه انجام شد.

وی با یادآوری این مطلب که مقام معظم رهبری شعار امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کردند، تصریح کرد: سرمایه دامی مردم به جهش تولید کمک می‌کند و ما در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش در کنار مردم خواهیم بود.

گفتنی است؛ اردوی جهادی دامپزشکی به همت اداره دامپزشکی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه عنبرآباد برگزار شد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.