• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 نوامبر 2023 - 13:57
  • کد خبر : 1226
  • چاپ خبر
فرماندار عنبرآباد عنوان کرد:

پروژه احداث راه گمرکان به امجز سرعت می گیرد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد به همراه عباس امیری بخشدار مرکزی و مظفرپور رئیس راهداری وحمل نقل جاده عنبرآباد از پروژه در حال احداث گمرکان به امجز بازدید کردند. افشاری پور فرماندار عنبرآباد در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مطالبات بحق مردم دهستان امجز بحث راه می باشد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد به همراه عباس امیری بخشدار مرکزی و مظفرپور رئیس راهداری وحمل نقل جاده عنبرآباد از پروژه در حال احداث گمرکان به امجز بازدید کردند.

افشاری پور فرماندار عنبرآباد در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مطالبات بحق مردم دهستان امجز بحث راه می باشد که در اولویت پروژه های عمرانی قرار گرفت.

وی گفت: پیمانکار جدید پروژه راه امجز چندین ماه است انتخاب شده و بیش از ۳۰میلیارد تومان با پیمانکار جدید قرارداد بسته شده است و کار با سرعت در حال انجام است.

افشاری پور بیان کرد: متاسفانه پروژه گمرکان به امجز به دلیل نداشتن اعتبار مناسب تعطیل شده بود وباعث گلایه مندی مردم منطقه شده بود.

فرماندار عنبرآباد افزود: :تا یکسال آینده پروژه گمرکان به امجز به اتمام برسد و مردم دهستان امجز از نعمت راه آسفالته بهرمند شوند.

وی اظهار کرد: دهستان امجز یکی از مناطق بکر وخوش آب هوای جنوب استان میباشد که باید زمینه حضور گردشگران در این منطقه فراهم شود

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.