• تاریخ انتشار : دوشنبه 1 ژانویه 2024 - 19:32
  • کد خبر : 1756
  • چاپ خبر
پیام تسلیت

پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه عنبرآباد سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت پیام تسلیت صادر کردند. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم چهار سال از پرواز آسمانی سردار سرافراز اسلام سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی گذشت، سردار بی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهار سال از پرواز آسمانی سردار سرافراز اسلام سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی گذشت، سردار بی ادعایی که درس ایثار و فداکاری را در مدرسه هشت سال دفاع مقدس آموخته بود و بعد از سال‌ها ایثار و از خودگذشتگی، خود مکتب و نماد دیگری از ایثار، رشادت و پایمردی شد.
بی تردید سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مشعلی فروزان در فرهنگ مقاومت و هدایت جامعه بود و با شهادت خود به مکتبی تبدیل شد که جامعه را در مسیر بصیرت،انقلابی گری و ولایتمداری استوارتر نمود. او با ایمان، تقوا،بصیرت و ولایت پذیری، توطئه‌های دشمنان را به هنگام شناسایی می‌کرد و با واقع نگری در میدان انقلاب و جهاد از هیچ تلاش و مجاهدتی در دفاع از اصول انقلاب اسلامی، صیانت از منافع ملی و کمک به مستضعفان دریغ نمی‌کرد.
اینجانبان ضمن گرامیداشت روز مقاومت سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشکر اسلام و میهن عزیزمان فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، توسط نیروهای جنایتکار آمریکا را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی همرزمان وخانواده بزرگوار آن شهیدان ، ملت شریف و بزرگ ایران خصوصا مردم شهرستان عنبرآبادتسلیت عرض نموده، سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب و پیروزی ملت شریف ایران اسلامی و جبهه مقاومت در تمامی عرصه‌ها را از خداوند منان مسئلت می‌نمائيم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.