• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 نوامبر 2023 - 4:22
  • کد خبر : 1507
  • چاپ خبر
مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد:

کشاورزان رزمندگان جبهه امنیت غذایی کشور هستند

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی عنبرآباد ابوالحسن پیرنیا در جمع مددکاران ترویجی گفت: کشاورزان رزمندگان جبهه امنیت غذایی کشور هستن که خدمتگزاری به کم توقع ترین و توانمند ترین نیروهای جامعه را بالاترین افتخار خود و مجموعه جهاد کشاورزی دانست . در ادامه میجانی مدیر هماهنگی ترویج

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی عنبرآباد ابوالحسن پیرنیا در جمع مددکاران ترویجی گفت: کشاورزان رزمندگان جبهه امنیت غذایی کشور هستن که خدمتگزاری به کم توقع ترین و توانمند ترین نیروهای جامعه را بالاترین افتخار خود و مجموعه جهاد کشاورزی دانست .

در ادامه میجانی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان نیز مقبولیت و احترام مددکاران ترویجی را موجب اعتماد سایر کشاورزان به بخش دولتی دانست و نقش آنها را در پیشرفت و آبادانی کشور انکار ناپذیر عنوان کرد.

در این جلسه رئیس ثبت و اسناد شهرستان عنبرآباد نیز در خصوص رفع تداخلات اراضی و سنددار کردن اراضی کشاورزی توضیحاتی ارائه دادند .

همچنین در این جلسه اشراقی عضو هئیت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و مقبلی کارشناس بیمه کشاورزی توضیحاتی درباره اهمیت و چگونگی الگوی کشت و بیمه محصولات کشاورزی بیان کردند .

در پایان این نشست که بیش از ۵۰ نفر مددکار ترویجی ، کارشناسان پهنه تولیدی حضور داشتند مشکلات و دغدغه های خود با مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد در میان گذاشتند .

گفتنی است : این نشست چند ساعته بصورت زنده و ارتباط مستقیم با دفتر ترویج وزارتخانه برگزار شد.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.