• تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مارس 2024 - 16:49
  • کد خبر : 2149
  • چاپ خبر
فرماندار عنبرآباد:

باید برای خدمت به مردم برنامه ریزی و تلاش دو چندان کنیم

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، آخرین نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد در سال ۱۴۰۲ به ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد. یزدان افشاری پور در این نشست، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: ما مسئولین در ادارات باید در خدمت به مردم

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، آخرین نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد در سال ۱۴۰۲ به ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

یزدان افشاری پور در این نشست، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: ما مسئولین در ادارات باید در خدمت به مردم تلاش کنیم و در این ماه مبارک رمضان نیز با شرکت در مراسم جمع خوانی قرآن کریم و اقامه نماز جماعت در بین مردم باشیم.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به این که برخی مدیران ادارات بیش از توان و ظرفیت‌های موجود در خدمتگذاری به مردم تلاش کردند که جای تشکر دارد، ابراز کرد: کم و کاستی ها و مشکلات را قبول داریم اما باید برای خدمت به مردم برنامه ریزی و تلاش دو چندان کنیم.

وی با بیان اینکه مردم برنده واقعی انتخابات بودند، اظهار کرد: در انتخابات ۱۱ اسفندماه شاهد افزایش ۸ درصدی حضور مردم در پای صندوق‌های رای بودیم که این مهم نشان از درایت و زمان شناسی مردم دارد که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و ولایت بوده اند.

افشاری پور اضافه کرد: در بحث افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات بیش از ۱۸ همایش برگزار شده و راهکارها و راهبردهایی نیز اجرایی شد.

فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: در ۱۱ اسفندماه سال جاری شاهد برگزاری یکی از سالم ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی در شهرستان عنبرآباد بودیم که این مهم حاصل یک کار تیمی و تکلیف محوری هیات نظارت و اجرایی، اعضای شورای تامین و اداری بود.

وی با یادآوری این مطلب که در سطح شهرستان عنبرآباد ۸۵ شعبه اخذ رای وجود داشت، تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده هیات اجرایی، شورای تامین، اداره اطلاعات و سپاه، انتخابات در امنیت کامل برگزار شد.

افشاری پور با بیان اینکه رهبری فرمودند؛ مردم پای کار نظام هستند، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل حلقه های میانی تاکید دارند و دستیار مردمی یکی از حلقه های میانی است که می تواند در مباحث فرهنگی و حاکمیتی به دولت کمک کند.

فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه باید حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود، تصریح کرد: فضاسازی شهری و ادارات باید متناسب با ماه مبارک رمضان باشد.

وی با بیان اینکه بانک ها در روند اعطای تسهیلات بانکی به مردم تسهیل کنند، اظهار کرد: در حوزه اعطای تسهیلات اشتغال، بانک ها تا ۸۰ درصد همکاری کردند که جای تشکر دارد.

افشاری پور گفت: یکی از رسالت های ما فراهم کردن زمینه ازدواج آسان جوانان است و نهادهایی همچون سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره ورزش و جوانان در تحقق این مهم پیشگام هستند.

فرماندار عنبرآباد یادآور شد: اداره ورزش و جوانان در زمینه سازی ازدواج آسان جوانان در سطح کشور فعال است و فردا شب نیز جشن ازدواج ۴۰ زوج جوان را برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.