• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 نوامبر 2023 - 12:00
  • کد خبر : 1240
  • چاپ خبر
مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد:

۳۱ هزار ۹۸۲ هکتار از اراضی جبالبارز جنوبی مشمول رفع تداخلات شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی عنبرآباد ابوالحسن پیرنیا مدیر جهاد کشاورزی گفت: طی اعتراض به تشخیص اراضی ملی در کمیسیون رفع تداخلات تاکنون ۳۱ هزار و ۹۸۲ هکتار از اراضی جبالبارز جنوبی مشمول طرح رفع تداخلات اراضی شده است. وی افزود: از این سطح ۷۱۶ هکتار رفع

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی عنبرآباد ابوالحسن پیرنیا مدیر جهاد کشاورزی گفت: طی اعتراض به تشخیص اراضی ملی در کمیسیون رفع تداخلات تاکنون ۳۱ هزار و ۹۸۲ هکتار از اراضی جبالبارز جنوبی مشمول طرح رفع تداخلات اراضی شده است.

وی افزود: از این سطح ۷۱۶ هکتار رفع تداخل شده است و اراضی از ملی به غیر ملی تغییر و به کشاورزان برگردانده شد.

وی بیان کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی از مهمترین اولویت‌های کاری جهاد کشاورزی شهرستان عنبرآباد است و موضوع رفع تداخلات اراضی کشاورزی کاری بسیار مهم و خدمت بزرگی به مردم شهرستان عنبرآباد است که باید با تلاش مضاعف این کار بزرگ را به پایان برسانیم.

مدیر جهاد کشاورزی ادامه داد: قرارگاه صدور اسناد و کارگروه رفع تداخلات هر هفته و بدون تعطیلی در فرمانداری شهرستان عنبرآباد برگزار می شود تا تمامی اراضی بخش ۴۵ و ۳۴ شهرستان عنبرآباد رفع تداخل گردد.

پیرنیا در پایان گفت: هدف اصلی رفع تداخلات اراضی کشاورزی رفع مشکلات کشاورزان و سند دار شدن اراضی کشاورزی می باشد . که با این طرح اختلاف بین کشاورزان و دولت رفع می شود.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.