• تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فوریه 2024 - 18:06
  • کد خبر : 2042
  • چاپ خبر
امام جمعه عنبرآباد:

انقلاب اسلامی ايران، غرور ملت‌های مستضعف دنیا را به آنها بازگرداند

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد و سخنران مراسم ۲۲ بهمن عنبرآباد ضمنا تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده قرن بیستم بود همان اتحادی که از آن بعنوان معجزه قرن نامیده شد. وی افزود: انقلاب اسلامی ايران، غرور ملت‌های مستضعف دنیا

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد و سخنران مراسم ۲۲ بهمن عنبرآباد ضمنا تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده قرن بیستم بود همان اتحادی که از آن بعنوان معجزه قرن نامیده شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ايران، غرور ملت‌های مستضعف دنیا را به آنها بازگرداند.

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: امام عزیز با قیامش نه تنها سرنوشت کشورش را عوض کرد بلکه جاهلیت عصر مدرن را به هدایت نور و یکتا پرستی تبدیل کرد.

حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد گفت: از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تحقق حاکمیت الله در بین ملل مظلوم امروز است.

وی افزود: در محضر خداوند متعال قرار داریم که به نص صریح قرآن ناظر بر ما هستند اگر از شهدا سوال شود که شما به دنبال چه بودید که انقلاب کردید پاسخ خواهند داد: دفاع از اسلام و ارزشهای آن و تحقق آرمان‌هایی همچون استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: روزنامه تایمز لندن می‌نویسد: برای اولین بار یک کشور مسلمان به طور معجزه آسا قدرت‌های بزرگ دنیا را تهدید و به منافع آنها ضربه وارد کرد.

وی گفت: حضور گسترده ملت در همه صحنه‌ها پشت سر ولایت فقیه معادلات دشمنان را همیشه برهم زده است.

امام جمعه عنبرآباد افزود: استمرار قیام انقلابی مردم ایران متوقف است بر حفظ انگیزه‌های انقلابی همچون استقلال فرهنگی، آزادی سیاسی، تحقق جمهوریت اسلامی که باید تلاش و کوشش کرد برای حفظ و پیاده کردن این مولفه‌ها.

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی از تمسک به آموزه‌های اسلام ناب محمدی، تبعیت از ولایت فقیه و توکل بر خداوند متعال و حضور و مقاومت مردم در صحنه‌های مهم کشور بدست آمد که اگر از بین برود بقایی موجود نخواهد شد.

حجت‌الاسلام بامری گفت: دانش آموزان امروز آمدند بگویند اگر ذره‌ای از خاک وطنم زیر پوتین دشمن گیر کند با خون خویش آن را خواهم شست و انقلاب با این غیرت‌ها بدست آمده است.

وی افزود: اگر امروز هر کسی وظیفه خود را بشناسد و بدان عمل کند مشکلات حل خواهد شد و موفق خواهیم شد.

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: جنایات دشمن امروز در غزه نشان از خوی وحشی‌گری دشمنان انسانیت است اما مقاومت مردم فلسطین صهیونیست را زمین‌گیر کرده

وی گفت: در ادامه آرمان‌های انقلاب اسلامی با رای خود در ۱۱ اسفند می‌آییم برای اسلام، امام، شهدا و رهبری و کور خواهیم کرد چشم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را تا با تاسی از فرهنگ ناب امام حسین علیه‌السلام و لبیک به خون پاک حاج قاسم سلیمانی راه ایشان را ادامه دهیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.