• تاریخ انتشار : دوشنبه 19 ژوئن 2023 - 11:05
  • کد خبر : 581
  • چاپ خبر
گزارش تصویری؛

برگزاری جلسه کمیته های دانشجویی و دانش آموزی

  به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب جلسه کمیته های دانشجویی و دانش آموزی با حضور حجت‌الاسلام بامری امام جمعه ، حجت الاسلام موسوی مسئول ستاد نمازجمعه، علی سرحدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، رستم امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنبرآباد و جمعی از دانشجویان و دانش آموزان برگزار شد. حجت‌الاسلام بامری امام جمعه عنبرآبادبیان

 

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب جلسه کمیته های دانشجویی و دانش آموزی با حضور حجت‌الاسلام بامری امام جمعه ، حجت الاسلام موسوی مسئول ستاد نمازجمعه، علی سرحدی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش، رستم امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنبرآباد و جمعی از دانشجویان و دانش آموزان برگزار شد.

حجت‌الاسلام بامری امام جمعه عنبرآبادبیان کرد: فعالیت دانشجویان و دانش آموزان در تمام عرصه های نمازجمعه لازم و نیاز ضروری است و حضور این دو قشر در میان نمازگزاران آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه نشانه پویایی، انگیزه و امیدواری نسل جوان انقلابی است.

حجت الاسلام موسوی به تشریح وظایف و نظام نامه جدید ستاد نمازجمعه پرداخت و با اشاره به سر فصل های هر یک از کمیته ها به اهمیت حضور دو قشر دانشجو و دانش آموز بعنوان نسل جدید انقلاب در همه ساحت های مختلف فرهنگی و اجتماعی ستاد نمازجمعه اشاره و تاکید کرد.

علی سرحدی معاون پرورشی آموزش و پرورش عنبرآباد با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در طول سال تحصیلی برای حضور دانش آموزان در نمازجمعه و تشکیل گروه رابطین نماز جمعه از قبل آمادگی اداره آموزش و پرورش را برای نیل به اهداف متعالی نمازجمعه اعلام کرد.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.