• تاریخ انتشار : دوشنبه 18 سپتامبر 2023 - 17:40
  • کد خبر : 917
  • چاپ خبر
گزارش تصویری؛

برگزاری نمایشگاه اسوه در عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز نمایشگاه اسوه در راستای معرفی دستاورد‌ها و خدمات بسیج در عنبراباد با حضور مسئولان شهرستان و پایگاه‌های حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان از عنبرآباد، صبح امروز نمایشگاه اسوه در راستای معرفی دستاورد‌ها و خدمات بسیج در شهرستان عنبرآباد با حضور

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز نمایشگاه اسوه در راستای معرفی دستاورد‌ها و خدمات بسیج در عنبراباد با حضور مسئولان شهرستان و پایگاه‌های حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان از عنبرآباد، صبح امروز نمایشگاه اسوه در راستای معرفی دستاورد‌ها و خدمات بسیج در شهرستان عنبرآباد با حضور مسئولان شهرستان و پایگاه‌های حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد گفت: در راستای تحقق سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها، نمایشگاه اسوه در سطح ناحیه عنبرآباد برگزار شد.

وی افزود: نمایشگاه اسوه، پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر با ارائه گزارش عملکرد یک ساله(سال ۱۴۰۲) خود و ارزیابی تیم ارزیاب ناحیه جهت معرفی پایگاه‌های برتر خواهر و برادر به مرحله ی استانی برگزار شد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.