• تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 فوریه 2024 - 4:53
  • کد خبر : 2045
  • چاپ خبر
بمناسبت ولادت امام حسین(ع) وروز پاسدار؛

تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عنبرآباد از فرمانده سپاه

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، مسعود توکلی شهردار عنبرآباد و اعضای شورای اسلامی شهر عنبرآباد بمناسبت روز پاسدار با اهدای لوح قرآنی و شاخه گل از ایوب سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد تجلیل بعمل آوردند. در حاشیه این دیدار ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد ضمن قدردانی از شهردار ومجموعه شورای شهر، به

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، مسعود توکلی شهردار عنبرآباد و اعضای شورای اسلامی شهر عنبرآباد بمناسبت روز پاسدار با اهدای لوح قرآنی و شاخه گل از ایوب سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد تجلیل بعمل آوردند.

در حاشیه این دیدار ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد ضمن قدردانی از شهردار ومجموعه شورای شهر، به قدرت وصف ناپذیر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و هراس دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از توانایی و قدرت نظامی سپاه را یک نعمت ارزشمند از برکت وجود رهبری مقتدر وشجاع و ثمره خون پاک ومطهر شهدای این آب وخاک دانستند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عنبرآباد ضمن تبریک این روز بسیار مهم به فرمانده و پرسنل سپاه شهرستان عنبرآباد به وجود پر برکت و اطمینان بخش سپاه پاسداران در برقراری امنیت در داخل ومرزهای کشور، سپاه پاسداران را بازوی توانمند کشور دانسته و با قرائت فاتحه یاد وخاطرات شهدای گرانقدر و سبز پوش پاسدار را گرامی داشتند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.