• تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فوریه 2024 - 8:39
  • کد خبر : 2077
  • چاپ خبر
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

جوانان جهادگر با کار جهادی در حال دفاع از حرم جمهوری اسلامی هستند

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، صبح امروز سردار نظری در آیین افتتاح طرح‌های قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در عنبرآباد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: در طول ۴۵ سال گذشته عشایر همیشه در کنار نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و بیشترین همراهی و فداکاری با ولی امر مسلمین داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، صبح امروز سردار نظری در آیین افتتاح طرح‌های قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در عنبرآباد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: در طول ۴۵ سال گذشته عشایر همیشه در کنار نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و بیشترین همراهی و فداکاری با ولی امر مسلمین داشته‌اند.

فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مردم عشایر همواره به نظام و انقلاب اسلامی وفادار بوده‌اند و تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و نمونه بارز آن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی بیان کرد: مدت‌هاست یک گروه جهادی از تهران در بخش اسماعیلی جیرفت حضور دارد و مشکلات را احصا و براساس اولویت آنها را رفع می کنند.

سردار نظری با بیان اینکه تاکنون ۶ مدرسه توسط گروه جهادی احداث شده است، ابراز کرد: امروز به همت این گروه جهادی و با همکاری سپاه جیرفت یک باب مدرسه افتتاح شد مدرسه‌ای که پیش از این دانش آموزان آن را در یک کانکس تحصیل می‌کرده اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: همچنین امروز یک پروژه دامپروری نیمه سنگین با کمک این گروه جهادی کلنگ زنی شد.

وی اظهار کرد: اعضای این گروه جهادی جوانانی هستند که در تهران در اسنپ کار می‌کنند و هزینه کار در اسنپ را صرف کارهای جهادی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی در بخش اسماعیلی می‌کند.

سردار نظری عنوان کرد: حاج قاسم فرمود؛ جمهوری اسلامی حرم است و باید از این حرم دفاع کرد و امروز این جوانان جهادگر با کار جهادی در مناطق محروم در حال دفاع از این حرم هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که امروز در جنگ ترکیبی قرار داریم، بیان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ترفندهای مختلف از جمله جنگ سخت، تحریم، تحریف، جنگ اقتصادی و شناختی، انقلاب رنگی و ترور و کودتا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است.

وی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی یک قائمه در غرب آسیا شکل گرفته و آمریکا فکر می‌کند با زدن این قائمه، اسلام و نظام برچیده می‌شود اما به لطف فرزندان این ملت و شهید حاج قاسم اسلام به کشورهای دنیا صادر شده است.

سردار نظری با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب مردم هستند، اضافه کرد: اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی دست مردم است و اقدامات جهادی این کار جهادی با همکاری دفاع از حرم جمهوری اسلامی ادامه می یابد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این که دشمن مشکلات اقتصادی و نواقص خود را سانسور می‌کند، عنوان کرد: امروز در جنگ ترکیبی دشمن نقاط قوت ما را سانسور می کند و با بزرگنمایی مشکلات ما از طریق فضای مجازی و رسانه، به دنبال القای یاس و ناامیدی است تا جلوی حضور مردم در صحنه‌های انقلاب را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز کشور ما در عرصه‌های علمی، بهداشتی و درمانی و در بازدارندگی که نیروهای امنیتی ایجاد کرده‌اند در دنیا حرف برای گفتن دارد و اگر غیر از این بود دشمن دست به ترور شخصیت‌ها نمی‌زد.

سردار نظری تصریح کرد: دشمن با پمپاژ اخبار دروغ و تحریف واقعیت‌ها می‌خواست حضور مردم در جشن انقلاب را کمرنگ کند اما ملت بصیر و آگاه بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر خلق کردند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.