• تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 فوریه 2024 - 18:46
  • کد خبر : 2051
  • چاپ خبر
به مناسبت ولادت امام حسین(ع)

دیدار امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین با فرمانده سپاه عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، به مناسبت ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار امام جمعه، فرماندار، و اعضای شورای تامین با فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت سپاه دیدار و با اهدای گل از زحمات آنان در عرصه های مختلف قدر دانی کردند. حجت‌الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد در این دیدار گفت: پاسداران حافظ ارزش‌های

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب، به مناسبت ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار امام جمعه، فرماندار، و اعضای شورای تامین با فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت سپاه دیدار و با اهدای گل از زحمات آنان در عرصه های مختلف قدر دانی کردند.

حجت‌الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد در این دیدار گفت: پاسداران حافظ ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی در مقاطع حساس مختلف بوده و ثابت کرده اند در این مسیر از نثار ارزشمندترین دارایی خود که جانشان است، دریغ نکرده اند.

افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد در این دیدار گفت: نقش سپاه وپاسداران عزیز در دوره سازندگی پس از دفاع مقدس وحفاظت از منافع ملی ایران اسلامی بی بدیل وقابل ستایش است.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید بسیاری از دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر این عزیزان است.

گفتنی است در پایان این دیدار امام جمعه، فرماندار واعضای شورای تامین با اهدای گل از فرمانده سپاه و پاسداران تقدیر نمودند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.