• تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اکتبر 2023 - 16:13
  • کد خبر : 1089
  • چاپ خبر
بمناسبت روز جهانی عصای سفید

دیدار مسئولان عنبرآباد با زوج روشندل عنبرآبادی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز بمناسبت روز جهانی عصای سفید (۲۳ مهرماه) حجت الاسلام بامری امام جمعه ، افشاری پور فرماندار،رئیس دفتر فرماندار بهمراه رئیس بهزیستی ،معاون اداره بهزیستی و مددکار از منزل با زوج روشندل دیدار وگفتگو کردند. در ابتدای این دیدار حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد گفت: مسئولین باید به

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز بمناسبت روز جهانی عصای سفید (۲۳ مهرماه) حجت الاسلام بامری امام جمعه ، افشاری پور فرماندار،رئیس دفتر فرماندار بهمراه رئیس بهزیستی ،معاون اداره بهزیستی و مددکار از منزل با زوج روشندل دیدار وگفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد گفت: مسئولین باید به بهانه های مختلف و مناسبت ها با افرادی که دارای شرایط خاص و ویژه هستند دیدار و ملاقات نمایند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیرند.

در ادامه افشاری پور فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه روز جهانی عصای سفید نشانه عزم و اراده جهانی برای تکریم و بهره مندی از توانایی های روشندلان عزیز است، گفت: هدف از دیدار با این زوج روشندل این است که اعلام شود روشندلان در جامعه نباید احساس تنهایی و انزوا کنند.

فرماندار شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه روشندلان نه از روی ترحم بلکه همچون افراد توانمند باید در جامعه دیده شوند، گفت: مشاغل مناسب با وضعیت جسمانی نابینایان باید در جامعه شناسایی شده و روشندلان برای استقلال و خودکفایی بیشتر به آن طرف سوق داده شوند.

همچنین از طرف امام جمعه و فرماندار شهرستان لوح تبریک به زوج روشندل اهدا شد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.