• تاریخ انتشار : دوشنبه 20 نوامبر 2023 - 14:48
  • کد خبر : 1318
  • چاپ خبر
گزارش تصویری؛

رژه خودرویی و غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته بسیج در عنبرآباد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج رژه خودرویی و غبارروبی گلزار شهدا به همراه پخش سرود‌های انقلابی در عنبرآباد برگزار شد. این رژه خودرویی و موتوری با حضور بسیجیان، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج، کارکنان نیرو‌های انتظامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و خواهران خادمی شهدا شهرستان عنبرآباد با هدف زنده

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب صبح امروز به مناسبت آغاز هفته بسیج رژه خودرویی و غبارروبی گلزار شهدا به همراه پخش سرود‌های انقلابی در عنبرآباد برگزار شد.

این رژه خودرویی و موتوری با حضور بسیجیان، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج، کارکنان نیرو‌های انتظامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و خواهران خادمی شهدا شهرستان عنبرآباد با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در عنبرآباد به حرکت در آمد.

درپایان شرکت کنندگان در این مراسم با حضور در گلزار شهدا این شهر با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای دوران جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم بیان داشت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

وی در ادامه افزود: اگر کشور ما امروز با صلابت و با اقتدار است مدیون خون پاک شهدا و خانواده های شهداست که با ایثارگری خود از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و ما وظیفه داریم میراث دار خون پاک شهدا باشیم

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.