• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 مارس 2024 - 3:05
  • کد خبر : 2120
  • چاپ خبر
معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان خبر داد:

شناسایی ۵ غرفه متخلف در بازرسی از میدان میوه و تره‌بار جیرفت

به گزارشپایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازدید از همه غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار جیرفت خبر داد. محمد علی توکلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستور‌العمل‌های صادره، بازار به صورت مکرر و

به گزارشپایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط‌عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازدید از همه غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار جیرفت خبر داد.

محمد علی توکلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستور‌العمل‌های صادره، بازار به صورت مکرر و متعدد توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شود.

وی افزود: بازرسان این سازمان در بازرسی از کلیه غرفه‌های میدان میوه و تره‌بار جیرفت برای ۵ غرفه متخلف پرونده تشکیل دادند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: این غرفه‌ها تخلف‌هایی نظیر گرانفروشی، عدم درج نرخنامه، عدم صورتحساب وعدم ارائه فاکتورخرید داشتند.

توکلی، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و… می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.