• تاریخ انتشار : شنبه 17 فوریه 2024 - 18:00
  • کد خبر : 2074
  • چاپ خبر
صبح امروز

نشست فرماندار و اعضای شورای تامین عنبرآباد با نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، صبح امروز با حضور یزدان افشاری پور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس اطلاعات شهرستان های جیرفت و عنبرآباد و جانشین انتظامی این شهرستان، نشست هم اندیشی با نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، صبح امروز با حضور یزدان افشاری پور فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس اطلاعات شهرستان های جیرفت و عنبرآباد و جانشین انتظامی این شهرستان، نشست هم اندیشی با نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری عنبرآباد برگزار شد.

یزدان افشاری پور در این نشست، با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: چهار راهبرد تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت باید سرلوحه ستاد انتخابات شهرستان باشد.

فرماندار عنبرآباد ابراز کرد: ستاد انتخاباتی شهرستان باید برای برگزاری یک انتخابات سالم با حداکثری و پرشور مردم آماده شود.

وی بیان کرد: با وجود رقابت بین نامزدها، ستاد انتخابات شهرستان باید بر تحقق هر چه بهتر راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب در برگزاری یک انتخابات سالم با حضور حداکثری در فضایی امن و آرام تلاش کند.

افشاری پور خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر اینست تا انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی و در شان مردم برگزار کنیم.

فرماندار عنبرآباد اظهار کرد: اگر خواهان مشارکت حداکثری هستیم باید زمینه جلب اعتماد مردم را فراهم کنیم بنابراین برای افزایش اعتماد عمومی باید باور به بی‌طرفی برگزار کنندگان انتخابات برای مردم مشهود باشد.

وی تصریح کرد: رای مردم حق الناس و امانت است که ما مجریان انتخابات بایستی از آرای مردم به خوبی صیانت کنیم.

افشاری پور عنوان کرد: به منظور پایین آوردن ضریب خطا در برگزاری انتخابات پیش رو نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم که در نتیجه از طریق مشورت با اعضای شورای تامین، نمایندگان فرماندار انتخاب شدند.

فرماندار عنبرآباد بیان کرد: با توجه به عهدی که با خدای خود بسته بودیم افراد امین در بخش اجرایی انتخابات را انتخاب کردیم.

وی اظهار کرد: در ۲۰ شعب اخذ رأی شهرستان عنبرآباد، پایش انتخابات به صورت تصویری و صوتی انجام می شود.

افشاری پور گفت: نامزدهای انتخاباتی باید هر چه سریعتر رییس ستاد خود را انتخاب و به ما معرفی کنند تا روند تبلیغاتی انتخاباتی به نحو مطلوب انجام شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.