• تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آگوست 2023 - 13:29
  • کد خبر : 797
  • چاپ خبر
صبح امروز

همایش والدین کلاس اولی‌ها در عنبرآباد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط‌عمومی مديريت آموزش وپرورش شهرستان عنبرآباد صبح امروز با حضور معاون آموزشی، کارشناس حراست ،کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی و کارشناس ابتدایی همایش والدین کلاس اولی ها برگزار شد.   ایرج عمرانی معاون آموزشی در این همایش گفت: آشنايي اوليا دانش آموزان كلاس اولي با ويژگي

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط‌عمومی مديريت آموزش وپرورش شهرستان عنبرآباد صبح امروز با حضور معاون آموزشی، کارشناس حراست ،کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی و کارشناس ابتدایی همایش والدین کلاس اولی ها برگزار شد.

 

ایرج عمرانی معاون آموزشی در این همایش گفت: آشنايي اوليا دانش آموزان كلاس اولي با ويژگي هاي رشد كودك در اين سن، ايجاد تعامل مثبت و سازنده بين خانه و مدرسه ، افزايش معلومات عمومي و تخصصي والدين و آشنايي والدين با مشكلات ويژه يادگيري از اهداف اين همايش است.

 

وی افزود:  کلاس اولی‌ها در بدو ورود به مدرسه به علت دوری از خانواده ممکن است از لحاظ روحی آسیب‌ ببینند و مشکلاتی برای آنان بوجود بیادو لذا در این همایش به مسائلی مانند موضوعات روان‌شناختی نیز پرداخته شد تا اولیا بهترین نحوه رفتار بادانش آموز کلاس اول خود را داشته باشند.

 

عمرانی بیان کرد: آگاهی اولیای دانش آموزان از ویژگی های جسمی و روحی فرزندان و آگاهی از اصول آموزش در مقطع ابتدایی و تعامل اولیا با مدرسه از ضروریات و پیش نیازها در آستانه بازگشایی مدارس می باشد و با حضور اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی برگزار می شود.

 

در پایان مشاوران به بیان سخنان تخصصی در مورد همایش پرداختند.

 

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.