بانوان ستاد نماز جمعه عنبرآباد در اقدامی جهادی، ۵۰۰ کلاه حصیری را از برگ نخل خرما برای محافظت از رزمندگان در برابر گرمای هوا بافتند و به استان هرمزگان ارسال کردند.

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ بانوان هنرمند و جهادگر ستاد نماز جمعه شهرستان عنبرآباد در حرکتی خودجوش و با هدف حمایت از مدافعان وطن، اقدام به تولید کلاههای حصیری با استفاده از برگ نخل خرما (پیش بافی) کردند.
حجتالاسلام منصفی امام جمعه عنبرآباد با قدردانی از این اقدام گفت: این بانوان با استفاده از ظرفیتهای بومی منطقه، علاوه بر حفظ سنتهای هنری در اقدامی ارزشمند با هدف کاهش اثرات گرمای شدید این کلاهها را با دستان خود بافته و برای رزمندگان استان هرمزگان ارسال کردند.
وی این اقدام را نمادی از همدلی مردم با حافظان امنیت کشور دانست و افزود: این هدایا امروز برای توزیع میان رزمندگان در استان هرمزگان بارگیری و ارسال شد.
امام جمعه عنبرآباد گفت:در کمترین زمان ممکن ۵۰۰کلاه حصیری بافته شد که جای تقدیر تشکر دارد
انتهای خبر/بهادری
دیدگاهتان را بنویسید