اهدای ۵۰۰ کلاه حصیری دست‌باف بانوان عنبرآبادی به رزمندگان هرمزگان

بانوان ستاد نماز جمعه عنبرآباد در اقدامی جهادی، ۵۰۰ کلاه حصیری را از برگ نخل خرما برای محافظت از رزمندگان در برابر گرمای هوا بافتند و به استان هرمزگان ارسال کردند.

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ بانوان هنرمند و جهادگر ستاد نماز جمعه شهرستان عنبرآباد در حرکتی خودجوش و با هدف حمایت از مدافعان وطن، اقدام به تولید کلاه‌های حصیری با استفاده از برگ نخل خرما (پیش بافی) کردند.

حجت‌الاسلام منصفی امام جمعه عنبرآباد با قدردانی از این اقدام گفت: این بانوان با استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه، علاوه بر حفظ سنت‌های هنری در اقدامی ارزشمند با هدف کاهش اثرات گرمای شدید این کلاه‌ها را با دستان خود بافته و برای رزمندگان استان هرمزگان ارسال کردند.

وی این اقدام را نمادی از همدلی مردم با حافظان امنیت کشور دانست و افزود: این هدایا امروز برای توزیع میان رزمندگان در استان هرمزگان بارگیری و ارسال شد.

امام جمعه عنبرآباد گفت:در کمترین زمان ممکن ۵۰۰کلاه حصیری بافته شد که جای تقدیر تشکر دارد

انتهای خبر/بهادری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *