• تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 مارس 2024 - 7:15
  • کد خبر : 2162
  • چاپ خبر
معاون عمرانی فرمانداری عنبرآباد:

رعایت انصاف بازاریان و اصناف در بازار شب عید در عنبرآباد قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، امید سمندری در حاشیه بازدید از بازار شهرستان عنبرآباد گفت: بازدید امروز گشت مشترک تنظیم بازار شهرستان عنبرآباد با حضور تیم بازرسی متشکل از فرمانداری، تعزیرات،صنعت معدن، اصناف، جهاد کشاورزی ،شبکه بهداشت و دامپزشکی انجام شد. معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، امید سمندری در حاشیه بازدید از بازار شهرستان عنبرآباد گفت: بازدید امروز گشت مشترک تنظیم بازار شهرستان عنبرآباد با حضور تیم بازرسی متشکل از فرمانداری، تعزیرات،صنعت معدن، اصناف، جهاد کشاورزی ،شبکه بهداشت و دامپزشکی انجام شد.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان عنبرآباد افزود: در این بازدید واحد‌های صنفی اغذیه فروشی، پوشاکی، آرایشگری و نانوایی ها بازرسی شدند.

وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته به صورت مستمر روزانه بازار شهر و روستاهای عنبرآباد مورد بازرسی گشت مشترک تنظیم بازار قرار گرفته و تخلفات صنفی به صورت الکترونیک به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

سمندری با اشاره به اهمیت تنظیم بازار در ماه رمضان و شب عید، اظهار کرد: جا دارد از انصاف بازاریان شهرستان عنبرآباد که با در نظر گرفتن حد نصاب قیمت ها در این شرایط اقتصادی به فکر مردم هستند، تشکر کنم.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان عنبرآباد گفت: پیگیری های ستاد تنظیم بازار در سال ۱۴۰۲ که بر بازار شهرستان نظارت جدی داشته اند قابل تقدیر است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.