نماینده ولی فقیه در سپاه عنبرآباد گفت: امام علی(ع) نخستین شخص ولایت مدار در دنیاست، و ولایتمداری ایشان سرمشق مومنان در پیروی از ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد در صد و سیزدهمین شب ایستادگی مردم شهید پرور شهرستان عنبرآباد همزمان با ششمین شب محرم اباعبدالله الحسین علیهالسلام در محل گلزار شهدای گمنام عنبرآباد گفت؛ امام علی علیهالسلام نخستین شخص ولایت مدار در دنیاست، لذا ولایتمداری ایشان سرمشق مومنان در پیروی از ولایت است.
وی افزود: خداوند در سوره نساء اطاعت از ولی و امام را هم ردیف اطاعت از خود قرار داده است. در این سوره اطاعت از ولایت در کنار اطاعت از نبوت و توحید قرار گرفته است، لذا اگر در زمینه ولایتمداری ایمان راسخ نداشته باشیم، مطمئنا هرکس به سلیقه خود رفتار میکند و جامعه از هم میپاشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآبا با اشاره به شهادت مظلومانه امام خامنهای عزیز رضوانالله علیه به دست دشمنان قسمخورده اسلام و انسانیت، بیان کرده است: ملت قهرمان و مقاوم ایران در غم فقدان رهبر و زعیم خود اندوهی عمیق را تجربه میکند، اما راه ایشان، که برگرفته از مسیر نورانی امام راحل رحمت الله علیه است، تا همیشه تداوم خواهد داشت.
حجت الاسلام خالصی گفت: تجربه زعامت و ولایت امام شهید انقلاب بار دیگر صحت کلام حکیمانه امام خمینی رحمت الله علیه را اثبات نمود که فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما وارد نشود و اینک با رهبری امام سید مجتبی حسینی خامنهای فصل تازهای از ولایتمداری ملت ایران آغاز شده است.
وی بیان کرد: ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی بیعت خویش را تا پای جان با ولی امر مسلمین امام سیدمجتبی حسینی خامنهای اعلام کردند و یقین داریم که دست رحمت الهی در مسیر نورانی ولایت، یاریگر امت اسلام خواهد بود. به فضل الهی، عصر زعامت ایشان آغازی برای درخشش تمدن اسلامی-ایرانی خواهد بود
انتهای خبر/بهادری
دیدگاهتان را بنویسید