• تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 سپتامبر 2024 - 11:46
  • کد خبر : 3017
  • چاپ خبر
بادستور دادستان عنبرآباد:

عملیات گسترده پلیس برای پاکسازی منطقه از مجرمین و عناصر ناامنی

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان عنبرآباد؛ حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از اجرای یک عملیات منسجم و هماهنگ در جهت پاکسازی منطقه از مجرمین و عناصر ناامنی و اخلال گران در نظم عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تمام افرادی که با

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان عنبرآباد؛ حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از اجرای یک عملیات منسجم و هماهنگ در جهت پاکسازی منطقه از مجرمین و عناصر ناامنی و اخلال گران در نظم عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: با تمام افرادی که با اقدامات غیرقانونی خود از جمله باندهای قاچاق سلاح و مهمات، قاچاق سوخت و تولیدکنندگان مشروبات الکلی که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند برخورد قاطع و عبرت آموز صورت خواهد پذیرفت.

وی در تشریح جزییات اجرای این طرح پاکسازی اظهار کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مسئولان عالی قضایی، امنیتی و انتظامی استان ، این طرح بامداد امروز عملیاتی شد.

این مقام قضایی اعلام کرد: در این عملیات قریب به ۲۵۰ نیروی زبده عملیاتی متشکل ازنیروی ویژه فراجا (نوپو)،ده اکیپ از یگانهای تکاوری قرارگاه رزم استان و پرسنل انتظامی شهرستان عنبرآباد باحضور میدانی دادستان، جانشین دادستان و فرمانده انتظامی عنبرآباد حضور داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه قاطع و بازدارنده خواهد بود.

وی گفت: در مرحله اول این طرح ماموران جان برکف پلیس ضمن پاکسازی کامل چندین منطقه از جمله روستای خضرآباد تعدادی از مجرمین سابقه دار بازداشت شدند.

عمرانی درپایان گفت: پس از پاکسازی کامل منطقه دستگاه قضایی با قاطعیت به پرونده‌های افراد دستگیر شده رسیدگی خواهد کرد و اشد مجازات در انتظار مخلان نظم وامنیت عمومی جامعه خواهد بود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.