• تاریخ انتشار : جمعه 20 سپتامبر 2024 - 17:49
  • کد خبر : 3046
  • چاپ خبر

هفته وحدت میراث گران‌بهای امام راحل است

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: مولای متقیان امام علی علیه‌السلام طی وصیتی به فرزندشان فرمودند: “بر گناهانت گریه کن و مراقبت کن بر اعمالت تا هنگامی که ملک‌الموت می‌آید تو آماده باشی”. البته این

به گزارش پایگاه خبری سفیرجنوب؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: مولای متقیان امام علی علیه‌السلام طی وصیتی به فرزندشان فرمودند: “بر گناهانت گریه کن و مراقبت کن بر اعمالت تا هنگامی که ملک‌الموت می‌آید تو آماده باشی”. البته این حدیث کنایه است برای اینکه ما متوجه شویم.

 

وی با تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم، امام صادق علیه‌السلام و هفته وحدت افزود: دین مبین اسلام، بعنوان اجتماعی‌ترین دین در جهان مطرح است و روایات متعدد در رابطه با جماعت توصیه دارد و تاکید دارد که دست خدا همراه جماعت است.

 

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: دشمنان اسلام همیشه به دنبال این بودند تا بین مسلمین تفرقه بیندازند و راس آن امروز آمریکا، انگلیس و منافقین هستند که چهره‌های خطرناک در جهان بشمار می‌آیند، لذا تقویت اتحاد بین مسلمین دشمنان را ناامید می‌کند.

 

وی خاطرنشان کرد: امام راحل از اول انقلاب، حرف وحدت زدند و بصورت عملی بدان پایبند بودند و هفته وحدت میراث گران‌بهای امام راحل است.

 

امام جمعه عنبرآباد افزود: متاسفانه آن وحدتی که مسلمین در جهان باید داشته باشند ندارند و ماحصل آن را در جنایات اسرائیل در غزه امروز شاهدیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین منصفی ابراز کرد: رویکرد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در دوران امامت ۳۴ ساله امام صادق علیه‌السلام، رویکرد تبیین است در حالی که وضعیت دوران ایشان متفاوت بود و حضرت با جریان‌های انحرافی فکری متعددی روبرو بود و ایشان با تربیت شاگردان متعدد مانند هشام بن حکم کاری بزرگ در دفاع از دین کردند.

 

وی با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: دیوانگی صدام باعث جنگی نابرابر و هشت ساله شد که ۳۰ کشور دنیا نیز از حمله او حمایت کردند، اما مردم ما یکپارچه در مقابل این تعرض ایستاد و با صلابت و ایستادگی بعنوان الگویی برتر در دفاع از وطن و نوامیس تبدیل شد.

 

خطیب جمعه عنبرآباد عنوان کرد: دفاع مقدس، برای کشورمان عزت آفرید و این نباید فراموش شود و اهمیت آن در کلام مقام معظم رهبری مشهود است لذا ایشان به جوانان سفارش به مطالعه کتب دفاع مقدس دارند.

 

حجت‌الاسلام منصفی گفت: با رسیدن‌فصل علم و تحصیل باید برنامه ریزی عالی در آموزش و پرورش صورت گیرد؛ اعم از کتب درسی، عدالت آموزشی، انتصابات و اجرای سند تحول و برنامه هفتم که اینها مهم است.

 

وی گفت: کسانی که توانایی و موقعیتی دارند به دانش آموزان بی‌بضاعت کمک کنند تا شاهد ترک تحصیل دانش آموزی نباشیم.

 

وی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور مردم لبنان گفت: مجروح شدن بیش از چهارهزار نفر، برگ سیاه پرونده حقوق بشر ادعایی آمریکایی‌ها و صهیونیست است که هدف از این ترورها ایجاد اختلاف در صفوف مردم لبنان و حزب‌الله قهرمان است.

 

امام جمعه عنبرآباد افزود: امروز کار برای رژیم صهیونیستی بسیار سخت شده است و این رژیم در باتلاق خون‌های ناحق ریخته شده با سردرگمی غرق خواهد شد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.